تبلیغات
مدیریت فروش سرپرست فروش - معلم بازاریابی، مدرس مدیریت بازاریابی، مدرس و معلم فروش تبلیغات خلاقیت برند ارتباطات
 
مدیریت فروش سرپرست فروش
آموزش راهکار های افزایش فروش، مهارت های افزایش فروش، مدیریت فروش و سرپرست فروش
درباره وبلاگ


مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

تماس با ما:
khooyeh@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
09372991608
09122991608
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، برندسازی، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....

مدیر وبلاگ : علی خوبه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها

بسمه تعالی

مدرسه بازاریابی و فروش ایران

گروه آموزشی علی خویه

سرفصل های دوره کاربردی اجرایی      بازاریابی حضوری و روشهای اجرایی خلاق

تکنیک ها و ورشهای اجرایی بازاریابی حضوری

ویژگی ها و مهارت های بازاریابان و فروشندگان حضوری

تکنیک های بازاریابی خلاق

بازاریابی پارتیزانی و فروش خلاق در بازاریابی حضوری

تاکتیک های بازاریابی حضوری

10 اشتباه در بازاریابی حضوری

10 استراتژی فروش خلاق

تکنیک های رضایتمندی مشتریان بازاریابی حضوری

مدیریت ارتباط با مشتریان

مهارت های زبان بدن در بازاریابی حضوری

مهارت های مدیریت زمان و کارتیمی

همراه با نمایش فیلم و اجرای کارگاه های کاربردی و تمرینات عملی و بررسی مورد های مطالعاتی مختلف

 

 

 

 

 

مدیریت نمایندگی ها و کانال های توزیع

تکنیک ها و روشهای کنترل نظارت سازماندهی و برنامه ریزی نمایندگی ها و کانال های توزیع

شیوه های مدیریت مشتریان نمایندگی ها

مهارت های مدیریت انگیزش نمایندگی ها و کانال های توزیع

شیوه های هدایت و رهبری کانال های توزیع

10 تکنیک اثربخش مدیریت کانال های توزیع

مهارت های خدمات پس از فروش و تکنیک های اجرایی آن

استراتژی های کنترل و نظارت کانال های توزیع

شیوه های مقابله با فریب های کانال های توزیع

مهارت های جلوگیری از خطاهای نمایندگی ها  و کانال های توزیع

مهارت های استانداردسازی نمایندگان

مهارت های ارزیابی و بازرسی نمایندگان

مهارت های رفتارشناسی و رفتار سنجی نمایندگان

مهارت های کلوپ مشتریان نمایندگان و کانال های توزیع

 

همراه با نمایش فیلم و اجرای کارگاه های کاربردی و تمرینات عملی و بررسی مورد های مطالعاتی مختلف

 

رزومه استاد

سخنران و  مدرس دانشگاه

مولف و مترجم 10 عنوان کتاب در زمینه ارتباطات فروش بازاریابی تبلیغات و خلاقیت

مولف و مترجم کتاب های پرفروش مدیریت فروش و مهندسی فروش

مولف و مترجم کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی

مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش

 مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغات ارتباطات خلاقیت

· ارایه بیش از 350000نفر ساعت دوره آموزشی کاربردی و اجرایی  به سازمانها شرکت  ها موسسات و برندهای ملی و بین المللی

تدوین و اجرای بیش از ده ها برنامه و کمپین بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات و خلاقیت     

عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMAR

·        عضو انجمن بازاریابی و انجمن تحقیقات بازار ایران

·        عضو انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران

·        تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات

·        شرکت در سمینارهای مختلف بازاریابی، فروش  تبلیغات ارتباطات و خلاقیت

     سخنرانی و ارایه سمینارهای مختلف  و مرتبط با بازاریابی فروش و تبلیغات و ارتباطات و خلاقیت

·        عضور هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

    کارشناسی مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد MBA  بازاریابی

.        بیش از ۱۰ سال تجربه اجرایی در زمینه های مختلف تولیدی صنعتی خدماتی اجرایی ویزیتوری  فروش بازاریابی تبلیغات روابط عمومی و تجارت

·        انجام وظیفه در سمت های مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مدیر تبلیغات، خلاقیت و تحقیق و توسعه در شرکت های مختلف

·        مبدع و مخترع شیوه های نوین و خلاقانه بازاریابی و تبلیغات و فروش

·        ثبت دو اختراع

·        مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت های معتبر ایرانی و خارجی

        عضو موسسه 1to1 ال رایس اروپا و آمریکا

                تولید کننده و مجری نرم افزارهای آموزشی در حوزه بازاریابی فروش ارتباطات تبلیغات خلاقیت

برخی از شرکت ها و برندهای افتخار مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی  با آنها

، پارس آن لاین، توسعه ساختمان، نوکیا- سامسونگ- همراه اول- سونی- دانشگاه آزاد- دانشگاه تربیت مدرس- دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- شرکت پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت - بانک تجارت -بانک صادرات - بانک پاسارگاد- سونی اریکسون- بیمه البرز- بیمه دانا- تولید دارو-نازبو-پرمیت- بیمه پاسارگاد-روزنامه همشهری ایران دنیای اقتصاد - مجله مدیریت بازاریابی تدبیر گزیده مدیریت تبلیغات مهندسی تبلیغات - شهرداری مناطق مختلف- پخش هجرت، به پخش، سایه سمن، سن ایچ، مهرام، البرز،  مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و....- فرش مشهد - مرکز توسعه کارآفرینی - پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و..... هواپیمایی آسمان ایران ایر و ...

 

[ ۱۳٩٢/٢/٦ ] [ ۱۱:٢٩ ‎ب.ظ ] [ آموزش تحقیق مشاوره اجرا، مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت www.khooyeh.com ]

بسمه تعالی

سرفصل های آموزشی

مخاطبان: نمایندگان و فروشندگان خودرو و تجهیزات خودرویی

مدرس: استاد علی خویه

زمستان 1390

سیلابس

ساعت

شکل برگزاری

مهارت های فروش حرفه ای خودروهای

4

کارگاهی

تکنیک ها  و روشهای حرفه ای متقاعد کردن مشتریان خودرو های 

3

کارگاهی و نمونه

فرایند حرفه ای فروش خودرو

2

تئوری

تکنیکها ی معرفی و پرزنت خودرو

3

عملی

روانشناسی مشتریان خودرو های گران قیمت، تیپ شناسی و آنالیز رفتاری و روانی مشتریان

4

تئوری و عملی

انواع مشتریان خودرو و تکنیک ها برخورد با آنها

2

تئوری

ویژگی های فروشندگان حرفه ای خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی

3

الگو برداری و نمونه سازی

فنون مذاکره حرفه ای خودرو همراه با زبان بدن حرفه ای در صنعت فروش خودرو به ویژه فروش خودرو های گران قیمت

5

اجرایی و کارگاهی

تکنیک های ایجاد وابستگی و دلبستگی مشتریان خودرو

1

 

تکنیک های مهندسی فروش خودرو

3

کارگاهی

تکنیک smart در فروش خودرو

2

گروهی  مشارکتی

فرمول SUP در فروش خودرو

2

گروهی  مشارکتی

آشنایی با روشهای فلدمن و گلدمن در فروش خودرو

2

کارگاهی گروهی  مشارکتی

آشنایی با تکنیک های فروش خودر در شرکت های بزرگ اروپایی همراه با فرمول های ADJUMCI در فروش خودرو

4

کارگاهی گروهی  مشارکتی

فروش وبازاریابی پارتیزانی  و چریکی در صنعت خودرو

2

کارگاهی گروهی  مشارکتی

 

[ ۱۳٩٢/٢/٦ ] [ ۱۱:٢٧ ‎ب.ظ ] [ آموزش تحقیق مشاوره اجرا، مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات خلاقیت www.khooyeh.com ]
قابل توجه تمامی دوستان ،همکاران ودست اندرکاران کسب و کار، فروش، بازاریابی، ت



نوع مطلب :
برچسب ها : تحقیقات بازاریابی، تحلیل بازار و عوامل بازار، تحقیقات بازار، مهندسی بازار، تکنیک های تحقیقات بازاریابی، مدیریت تحقیقات بازاریابی، اصول تحقیقات بازاریابی، مشاور تحقیقات بازاریابی، آنالیز بازار، تحقیقات مشتری، تحقیقات برند، شیوه تحقیقات بازاریابی، کلینیک تحقیقات بازار ایران، باشگاه تحقیقات بازاریابی، کلوپ تحقیقات بازار ایران، تحقیقات عادت مصرف کننده، دپارتمان تحقیقات بازار ایران، اتاق تحقیقات بازاریابی، کلینیک تحقیقات بازار ایران مطالعه بازار، روش های مطالعه و بررسی بازار، روشهای تحقیق بازاریابی، تحقیقات بازار محصول برند بسته بندی نام سهم بازار، انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی، انواع تحقیقات بازاریابی، مشاور مهندسی فروش، مشاور فروش، مشاور تحقیقات بازار، پرسشنامه تحقیقات بازار، پژوهش بازار، تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای، تحقیقات بسته بندی و نام تجاری، مطالعه رقبای بازار، تحلیل سهم بازار، آنالیز فروش و بازاریابی، برنامه ریزی بازار، برنامه ریزی فروش، برنامه ریزی مشتری، گروه کانون در تحقیقات بازاریابی، تحقیقات برند و نام و نشان، تحقیقات بازاریابی میدانی، نظرسنجی مشتریان، رضایت سنجی مشتریان، رفتار سنجی مصرف کنندگان، ارزیابی برند، ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان، تحقیق عوامل بازار، کارگاه تحقیقات بازار، تحقیقات بازار توسط گروه کانون، تیم تحقیقات بازار، تحقیقات برندسازی، مونیتورینگ بازار، کاربرد تحقیقات بازاریابی، تحلیل رقابت، تخمین بازار، ابزارهای مطالعه بازار، عادات رسانه ای مصرف کننده، فرایند تحقیقات بازار، کلینیک تحقیقات بازار، سیستم تحقیقات بازاریابی، پورتال تحقیقات بازار، پروپوزال تحقیقات بازاریابی، مرکز تحقیقات بازار ایران، آکادمی تحقیقات بازار ایران، انجمن تحیقیقات بازاریابی، شناخت بازار، تجزیه و تحلیل بازار، مدرسه تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی، مرچندایزینگ، تحقیقات رفتار مصرف کننده، بازارسازی، مشاوره بازاریابی، مهندسی فروش، تحلیل بازار، مدیریت محصول، بازارسنجی، مشتری سنجی، مشاور بازاریابی، سمپلینگ، تحقیقات بازار صادرات، بازاریابی صادرات، تحقیقات بازاریابی کاربردی، کتاب تحقیقات بازاریابی، تحقیقات بازاریابی در 30 روز، وظایف محقق بازار، تحقیقات بازارسازی، تکنیک های بازارسازی، کلاسهای بازارسازی، معاینه واحد بازاریابی و فروش، marketing research department، تحقیقات بازاریابی کیفی، تحقیقات بازاریابی کمی، تحقیقات بازاریابی اجرایی، تحقیقات بازاریابی حرفه ای، تحلیل محتوا در تحقیقات بازاریابی، marketing research، marketing research clinic، اقدام پژوهی در بازاریابی، پژوهش های کیفی در بازاریابی و فروش، تحقیقات بازار کیفی، quality markeitng research، روش های تحقیق کیفی در بازاریابی، مجری تحقیقات بازاریابی، مدرس تحقیقات بازاریابی، marketing research in iran، consumer behavior research، imc research، تحقیقات ارتباطات بازاریابی، تحقیقات رفتار مخاطبان، اقدام پژوهی در تحقیقاتبازاریابی، برند، تبلیغات، مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات بازاریابی، تیپ بندی در تحقیقات بازاریابی، مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات بازاری تحقیقات بازاریابی،
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 8 مرداد 1392
علی خوبه
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.