تبلیغات
مدیریت فروش سرپرست فروش - دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
 
مدیریت فروش سرپرست فروش
آموزش راهکار های افزایش فروش، مهارت های افزایش فروش، مدیریت فروش و سرپرست فروش
درباره وبلاگ


مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

تماس با ما:
khooyeh@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
09372991608
09122991608
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، برندسازی، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....

مدیر وبلاگ : علی خوبه
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها

دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی


دوره مدیریت بازاریابی و فروش حرفه ای

 

 

o       دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

 

 

 

 

 

سطوح آموزش

 

 

عمومی

 

 

ساعت

 

 

اصلی

 

 

ساعت

 

 

جمع کل (ساعت)

 

 

مقدماتی

 

 

مبانی سازمان و مدیریت

 

 

2

 

 

مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی

 

 

2

 

 

20

 

 

مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی

 

 

2

 

 

مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

 

2

 

 

مبانی روانشناسی و جامعه شناسی

 

 

2

 

 

مبانی بازرگانی و بازاریابی

 

 

2

 

 

مبانی اقتصاد و بازار

 

 

2

 

 

مبانی رهبری و مربی گری

 

 

2

 

 

مبانی مالی و حسابداری

 

 

2

 

 

مبانی حقوق بازرگانی

 

 

2

 

 

متوسطه

 

 

اصول بازاریابی

 

 

8

 

 

بازاریابی و فروش تلفنی

 

 

4

 

 

60

 

 

اصول فروش

 

 

8

 

 

مدیریت هوش هیجانی در محیط کار

 

 

4

 

 

اصول خرده فروشی

 

 

4

 

 

مدیریت زمان

 

 

4

 

 

اصول عمده فروشی

 

 

4

 

 

خدمات پس از فروش

 

 

8

 

 

پخش و لجستیک

 

 

4

 

 

مشتری نوازی و مشتری یاری

 

 

4

 

 

محیط فروش

 

 

4

 

 

روانشناسی ارتباط با مشتری

 

 

4

 

 

پیشرفته

 

 

تحلیل رفتار مصرف کننده

 

 

4

 

 

اصول و فنون مذاکرات فروش

 

 

8

 

 

48

 

 

تحلیل رفتار فروش رقبا

 

 

4

 

 

زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی

 

 

4

 

 

بازاریابی و فروش بین المللی

 

 

4

 

 

فروش مشاوره ای

 

 

4

 

 

فروش مصرفی و فروش صنعتی

 

 

8

 

 

روشهای نوین فروش

 

 

4

 

 

سازمان فروش

 

 

4

 

 

فروش خلاق

 

 

4

 

 

عالی

 

 

مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی:

 

 

40

 

 

·    صنعتی

 

 

·    خدماتی

 

 

·    کشاورزی

 

 

·    صنایع غذایی

 

 

·    صنایع بهداشتی

 

 

·    آرایشی

 

 

·    شوینده ها

 

 

·    داروها

 

 

·    مواد بیولوژیک

 

 

·    نانو

 

 

·    خودرو

 

 

·    نفت و گاز

 

 

·    پتروشیمی

 

 

·    پوشاک

 

 

·    صنایع دستی

 

 

·    لوازم خانگی

 

 

·    مبلمان

 

 

·    نشر

 

 

مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید.

 

 

جمع کل (ساعت)

 

 

168

 

 

                 

 

 

 

 

 
۰ نظر  ۰  ۰
علی خویه
 

دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی

دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای و بازاریابی کاربردی

 

 


نام: علی                    نام خانوادگی: خویه                    سال تولد: 1359    

    

 

 

o       مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، ارتباطات، فروش و تبلیغات

 

 

o       سخنران و مدرس دانشگاه

 

 

o       مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

 

 

o       مولف و مترجم بیش از 6 عنوان کتاب در زمینه ارتباطات، بازاریابی، تجارت و تبلیغات            

 

 

o       تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات و بازاریابی

 

 

o       شرکت در سمینارهای مختلف بازاریابی، فروش و تبلیغات

 

 

o       مدرس دوره های مختلف  مدیریت، خلاقیت، تریز، بازاریابی ، فروش، تبلیغات، روانشناسی، ارتباطات و ....

 

 

o       ارایه بیش از 90000 نفر ساعت دوره آموزشی کاربردی کارگاهی و اجرایی به برندها و سازمانهای ملی و بین المللی

 

 

o        عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

 

 

o       بیش از 16 سال تجربه اجرایی در زمینه های بازاریابی فروش تبلیغات مدیریت تحقیق و توسعه

 

 

o       تالیف و ترجمه و چاپ بیش از ده ها عنوان مقاله در مورد ارتباطات، بازاریابی، فروش و تبلیغات

 

 

o       انجام وظیفه در سمت های مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مدیر تبلیغات، خلاقیت و تحقیق و توسعه در شرکت های مختلف

 

 

o       افتخار همکاری با برندهای معتبر و بزرگ ملی و بین المللی

 

 

 

o       مبدع و مخترع شیوه های نوین و خلاقانه بازاریابی و تبلیغات و فروش

 

 

 
۰ نظر  ۰  ۰
علی خویه
 

دوره آموزشی برنامه ریزی فروش

دوره آموزشی برنامه ریزی فروش

 

 

کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش

 

 

کارگاه مهندسی فروش

 

 

دوره برنامه ریزی فروش

 

 

مدیریت و مهندسی فروش

 

 

آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش از مهم ترین وظایف هر بنگاه اقتصادی به شمار می آید، چرا که ارتباط مستقیمی با درآمد و سود خالص آن بنگاه اقتصادی دارد؛ در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عملی افزایش فروش و ارتقاء سطح فروش به صورت کاربردی آشنا می شوید.

 

 


نام استاد : جناب آقای مهندس علی خویه       09122991608

 

 

www.marketingschool.blogfa.com 

www.saleschool.blogfa.com 

www.brandschool.blogfa.com 

www.guerrillamarketing.blogfa.com 
www.advertisingschool.blogfa.

 

 

مدرس دانشگاه

 

 

مولف ومترجم 7 عنوان اثر تخصصی

 

 

با بیش از 16 سال تجربه اجرایی

 

 

مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت فروشگاه و مهندسی فروش

 

 

عضو انجمن های بین المللی عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی مهمان  و کارشناس برنامه های صدا وسیما
سر فصلهای دوره :

 

 

  • •        اصول بازاریابی و فروش 
    • فرآیند فروش حرفه ای 
    • مدیریت ارتباط با مشتریان 
    • وفادار سازی مشتریان 
    • رضایتمندی مشتریان

 

 

  • ·        برنامه ریزی فروش ( تعاریف مفاهیم اصول )

 

 

  • ·        مهارتهای برنامه ریزی فروش

 

 

  • ·        تکنیک های برنامه ریزی فروش

 

 

  • ·        عوامل برنامه ریزی فروش

 

 

  • ·        اجرای برنامه های فروش
    • هدف گذاری سالیانه و دوره ای فروش 
    • سازماندهی تیم فروش 
    • سازماندهی شبکه پخش و توزیع 
    • تکنیک ها و تاکتیک های فروش موفق 
    • ابزار های افزایش فروش 
    تعاریف اهمیت و ضرورت برنامه ریزی و مهندسی فروش

 

 

  • ·        شاخص های مهندسی فروش

 

 

  • ·        روانشناسی ارتباط با مشتری

 

 

  • ·        تکنیک های مهندسی فروش

 

 

  • ·        مهندس فروش و مهندسی بازار

 

 

  • ·        اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش

 

 

  • ·        تکنیک های ضد خطا در فروش

 

 

  • ·        10 نقطه کور فروش

 

 

  • ·        10 اشتباه فروش

 

 

  • ·        مهندسی فروش در چند بازار جهانی

 

 

  • ·        10 تکنیک مهندسی فروش

 

 

  • ·        رفتار خریداران در مهندسی فروش و برنامه ریزی فروش

 

 

  • ·        تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن

 

 

  • ·        10 تکنیک فروش خلاق

 

 

  • ·        10 تاکتیک فروش خلاق

 

 

  • ·        10 استرات‍ژی فروش خلاق

 

 

  • ·        تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری

 

 

  • ·        10 تکنیک قیمت گذاری خلاق

 

 

  • ·        10 تکنیک خلاق جذب مشتریان

 

 

  • ·        دام ها و کابوس های فروشندگان

 

 

  • ·        10 تکنیک فروش   خلاق

 

 

  • ·        سبک های فروش

 

 

-        اصل مدل  TOTE در برنامه ریزی فروش

 

 

  • ·        اصل مدل  ROLE در فروش و برنامه ریزی فروش

 

 

  • ·        اصل مدل متا در فروش  و مهندسی فروش

 

 

  • ·        اصل مدل  Score در فروش و برنامه ریزی فروش

 

 

همراه با نمایش فیلم اجرای مورد مطالعاتی و کارگاه آموزشی در کلاسی جذاب شاد و کاربردی

 

 

مدت دوره:

 

 

 

در دوره های 8 ، 16 و 32 ساعت قابل اجرا می باشد( با توجه به سرفصل های انتخابی و مسائل و مشکلات شرکت مورد نظر )

 

 





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 5 آبان 1394
علی خوبه
شنبه 14 مرداد 1396 03:09 ب.ظ
Ahaa, its good dialogue on the topic of this article
here at this website, I have read all that, so at this time
me also commenting at this place.
دوشنبه 9 مرداد 1396 01:39 ب.ظ
I don't even know how I ended up here, but I thought this post was
great. I do not know who you are but definitely you are going to a famous blogger if you are not already
;) Cheers!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر